Primeren je za igro doma in uporabo v šoli. Z njim pa delajo tudi v znanstveno-raziskovalnih laboratorijih, kjer gradijo modele iz narave in tehnike.
Edinstven vezni element omogoča različne kombinacije in dobro vezavo.
Didaktično-matematično orodje Zometool omogoča razvijanje otrokovih prostorskih predstav in abstraktno-logičnega mišljenja. Kot učitelj matematike in asistent za področje didaktike matematike ga toplo priporočam vsem učiteljem za redno uporabo pri poučevanju. Zometool ima širok spekter uporabe in je primeren tako za poučevanje v nižjih razredih (izdelovanje osnovnih likov in teles) kot tudi na višjem nivoju (npr. modeliranje). Z modeliranjem različnih objektov v naravi (npr. molekul DNK, Buckminsterfulerena, …) učencem približamo uporabnost matematike in krepimo medpredmetno povezovanje. Modeliranje po drugi strani zahteva sledenje logičnim korakom, kar spodbuja algoritmično mišljenje pri pouku. Zometool bi tako predlagal vsem, ki želijo otrokom pomagati pri razvoju koncepta prostora in mu poenostaviti proces razvoja vizualizacije 3d objektov.
aist. Simon Brezovnik, Pedagoška fakulteta Maribor
Danilo –
Zometool uporabljam že 8 let in je eden najboljših pripomočkov za oblikovanje modelov v matematiki, tehniki in naravoslovju. Otroke potegne v igro in prebudi njihov domišljijo. Nastajajo neverjetni izdelki. Z Zometoolom delam po šolah in na popoldanskih delavnicah. Navduši otroke in mlade od 7 do 17 let
Simon Brezovnik –
Odličen didaktično-matematični pripomoček za razvijanje otrokovih prostorskih predstav in abstraktno-logičnega mišljenja. Kot učitelj matematike in asistent za področje didaktike matematike ga toplo priporočam vsem učiteljem za redno uporabo pri poučevanju.